divendres, 16 de maig del 2014

RENOVACIÓ CONTINUÏTAT SOCIS AMPA ESCOLA ABEL FERRATER (2014-2015)

Els vostres fills han rebut 3 documents en els quals s' explica el procediment que se seguirà per a què les famílies pugueu renovar la continuïtat com a socis de l’AMPA DE L’ESCOLA ABEL FERRATER.

Els membres que formem part de la junta directiva de l’AMPA, volem recordar-vos que ser soci de l’associació reverteix directament en benefici dels nostres fills i filles a l’escola, permet col·laborar en la realització de projectes i activitats i ajudar en la compra de material per a les aules. Aquest curs, l’aportació de l’AMPA ha permès comprar una pissarra digital i tres ordinadors per a l’ús de l’alumnat.

Però a més a més, com a socis de l’AMPA, podreu participar en el programa de reutilització de llibres, que a banda d’implicar un estalvi econòmic important a les famílies, permet educar en els valors de la sostenibilitat i la cooperació. Les famílies que participen en aquest programa també reben un paquet de folis i l’agenda escolar de manera gratuïta.
Els vostres fills han rebut 3 fulls on hi podeu trobar la següent informació:

1- COBRAMENT DE LA QUOTA DE L’AMPA
La quota de l’AMPA del curs 2014-2015 (35€ anuals per família), es farà per DOMICILIACIÓ BANCÀRIA el dia 2 de juny. Aquest pagament és imprescindible per poder participar en el programa de reutilització de llibres.
També hi ha altres opcions de pagament de la quota de l'AMPA:
a.    Fer un ingrés en efectiu al compte de l’AMPA de L’Escola Abel Ferrater de la Cooperativa Agrícola i Caixa Agrària i Secció de Crèdit de La Selva del Camp, al C/ Major, 50.

b.    Fer una transferència bancària al número de compte: ES62 0182 5400 200200093809 de BBVA

Si escolliu una d’aquestes dues possibilitats, caldrà que indiqueu com a ORDENANT: els cognoms de la família i els cursos que fan els vostres fills, Exemple: REBULL AIXALÀ- 1r i 3r i com a CONCEPTE: “Pagament quota del l’AMPA”.
 LA DATA LÍMIT PER FER-HO EFECTIU ÉS EL 30 DE MAIG.
D'altra banda, les domiciliacions de les quotes dels llibres es faran en dos terminis: EL 15 DE JULIOL i el 15 D’AGOST. Més endavant us farem arribar informació sobre les comandes de llibres per al curs 2014-2015.

2-ACTUALITZACIÓ DADES
Per tal de complir amb la normativa SEPA que unifica l’operatòria de cobraments i pagaments en euros, la qual va entrar en vigor el mes de febrer, els nous rebuts bancaris s’emetran a través del codi IBAN que substitueix al Codi de Compte Client (CCC).
Per poder actualitzar aquesta informació us adjuntem un formulari.Caldrà omplir-lo i lliurar-lo a la bústia de l’AMPA o també ens el podeu fer arribar per correu electrònic a la següent adreça: apma.abelferrater@gmail.com.




3-AUTORITZACIÓ DRETS D’IMATGE
L'AMPA disposa d'espais de comunicació (bloc, àlbums, etc.) on es poden publicar imatges en les que apareguin alumnes els vostres fills/filles i hi siguin clarament identificables. Per això us recomanem que signeu l’AUTORITZACIÓ DELS DRETS D’IMATGE que s’adjunta i lliurar-lo a la bústia de l’AMPA o també ens el podeu fer arribar per correu electrònic a la següent adreça: apma.abelferrater@gmail.com.

   

Per a qualsevol consulta o dubte podeu posar-vos en contacte amb l’AMPA a través de l' adreça electrònica: apma.abelferrater@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada